Σεμινάριο "Crisis Management"

Δευτέρα, 15 Ιουλ 2019 από 18:00 - 20:30

INNOVATHENS

Επιχειρηματικότητα

Σεμινάριο "Crisis Management"

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019, στις 18:00 – 20:30

( Ώρα προσέλευσης: 17:45)

Το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης, διοργανώνει σε συνεργασία με το INNOVATHENS powered by Samsung, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα "Crisis Management".

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει σύγχρονη παρουσίαση που αφορά την προετοιμασία και την αντιμετώπιση των κρίσεων κάθε επιπέδου και εκπαιδεύει τον επαγγελματία / στέλεχος να διακριθεί με αποτελεσματική αντιμετώπιση. Το πρόγραμμά μας έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τις ανάγκες στην αγορά εργασίας των Δημοσίων Σχέσεων, του Marketing, των γραφείων τύπου, των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών και των τμημάτων Crisis Μanagement.

Απευθύνεται:

  • Το πρόγραμμά μας έχει σχεδιαστεί με κριτήριο τις ανάγκες στην αγορά εργασίας των Δημοσίων Σχέσεων, του Marketing, των γραφείων τύπου, των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών και των τμημάτων Crisis Μanagement.
  • Σε Φοιτητές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους.

Το Σεμινάριο βασίζεται:

Στο να προετοιμάσει και να δώσει στους επαγγελματίες απαντήσεις σε όλες τις απορίες σχετικά με το τι είναι οι κρίσεις και πρακτικά πως διαχειρίζονται,

Να δώσει προτάσεις και ιδέες για τα κοινά με τα οποία πρέπει να επικοινωνεί ο επαγγελματίας και ποιες δράσεις αναλαμβάνει απέναντι σε αυτά,

Να αποκτήσουν δεξιότητες, ώστε να σχεδιάζουν και να υλοποιούν Προγράμματα διαχείρισης Κρίσεων και πως να αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους.

Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος,Ph.D είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Επιπλέον, έχει 3 Μετα-Διδακτορικούς τίτλους στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. 

Είναι Έμπειρος και Εγκεκριμένος Καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.

Στην Ακαδημαική καριέρα του έχει πάνω από 9.500+ ώρες Διδασκαλίας στην Ελλάδα και πάνω από 2.500+ σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική.