Εβδομαδιαίο πρόγραμμα
Hybrid – Δια ζώσης & μέσω Zoom
Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 20 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.
Απευθύνεται:
Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
Day 1
Digital Marketing & branding
Digital Project Management
Websites & SEO
Day 2
Social Media Marketing
Digital Content & Landing Pages
Podcasting
Email & Mobile Marketing App (One Page Websites)
Day 3
Social Media Marketing for:
Facebook,
Instagram,
Day 4
B2B selling through LinkedIn
SEM
E-Commerce Tools
Web Analytics
Day 5
Ads (Google and more)
Search & Analyze Competitors (keyword densities)
Digital Project (Case Study)
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:
-Να σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites,
-Να εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation) για να βγουν στην Πρώτη Σελίδα της Google,
-Να γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητά της,
-Να σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing + PL System,
-Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media,
-Να σχεδιάζουν και θα υλοποιούν πετυχημένα Digital Project Tasks.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Κόστος προγράμματος:
(Early Bird) €100 έως 18.11.2021 – Συμμετοχή ΕΔΩ!
(Booking) €250
Μέλη Innovathens: Δωρεάν Συμμετοχή.
(Δεν είσαι μέλος μας και επιθυμείς να γίνεις; Μάθε περισσότερα ΕΔΩ!)
Με βάση την νέα ΚΥΑ, το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας του INNOVATHENS ακολουθεί πιστά τα κάτωθι:
1.Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο σε όσους επιδεικνύουν α) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή β) πιστοποιητικό νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν.
2.Οι δια ζώσης συμμετέχοντες προσέρχονται κατόπιν προεγγραφής και επιβεβαιωτικού email.
3.Υποχρεωτική χρήση μάσκας για όλους ανεξαιρέτως, καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους μας.