Περιγραφή Προγράμματος:
Η θεματολογία στα προγράμματα μας πραγματοποιείται και βασίζεται καθαρά σε επίπεδο εργαστηρίου, με πρακτικά παραδείγματα.
Αναπτύσσουμε δεξιότητες για:
-Να αναπτύξεις την επιχείρησή σου,
-Να μπείς στον κλάδο του Digital,
-Να κερδίσεις άμεσα τις αγορές με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!
Απευθύνεται:
• Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας.
• Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες.
• Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών-ανεξαρτήτως ειδικότητας-γνώσης.
Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος:
Day 1 | 14.11.2022
Digital Marketing Strategy
Websites & SEO
Day 2 | 15.11.2022
Content Marketing
Facebook Marketing
Instagram Marketing
Day 3 | 16.11.2022
Google Analytics
Google Ads
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως:
-Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimization),
-Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα social media – ως εργαλεία μάρκετινγκ – οργανικά για μείωση του Budget τους.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Κόστος Συμμετοχής:
€70
Διαδικασία συμμετοχής:
Με φυσική παρουσία (δια ζώσης) και μέσω ZOOM.