Ανοιχτός διάλογος για τη νεανική κουλτούρα, τη μουσική βιομηχανία & τα digital trends
Το MAD FORUM 2025 διοργανώνεται την Τετάρτη 19 Μαρτίου, στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, με σκοπό να αποτελέσει μια πλατφόρμα διαλόγου που θα αναδείξει επίκαιρα θέματα για τις ψηφιακές τάσεις, τη μουσική βιομηχανία, αλλά και την επιρροή της νεανικής κουλτούρας στην κοινωνία. Πρόκειται μια πρωτοποριακή διοργάνωση που φιλοδοξεί να «συνδέσει» εκπροσώπους από τον δημοσιογραφικό κόσμο, την πολιτεία, τη μουσική βιομηχανία, τη διαφήμιση αλλά και opinion leaders φέρνοντας στο προσκήνιο κρίσιμα θέματα της σύγχρονης ψηφιακής και πολιτιστικής πραγματικότητας, εστιάζοντας στο μέλλον της δημιουργικότητας και της τεχνολογίας. Μεταξύ των θεματικών ενοτήτων, που θα αναπτυχθούν, και μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να παρακολουθήσει δωρεάν, περιλαμβάνονται, παραβατικότητα και Νέα Μέσα, Gen Z και cancel culture, influencer marketing, μουσική και ψηφιακές τάσεις, αλλά και ο ρόλος των mega music events στην οικονομία.
- Mega Music Events: Πολιτισμός, ψυχαγωγία και οικονομική ανάπτυξη
Η ενότητα αναλύει τον ρόλο των mega music events και των συναυλιών στην οικονομία, εξετάζοντας την ανάπτυξη της αγοράς, τις επενδύσεις, την τουριστική και πολιτιστική επίδραση, καθώς και τις προκλήσεις του κλάδου. Παρουσιάζονται στοιχεία για τη δυναμική της μουσικής βιομηχανίας και τις στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον των live events.
- Παραβατικότητα και Νέα Μέσα
Η συζήτηση εξερευνά τη νεανική παραβατικότητα στην Ελλάδα, αναλύοντας τις αιτίες της αυξησης της, τις συχνότερες μορφές της και τον ρόλο των ψηφιακών μέσων. Εξετάζονται η αποτελεσματικότητα των μέτρων πρόληψης, το νομικό πλαίσιο και η σχέση ανηλίκων-ενηλίκων, τονίζοντας τη σημασία της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παρέμβασης.
- Η Gen Z και ο πολιτισμός της ακύρωσης
Η ενότητα εξερευνά το φαινόμενο του πολιτισμού της ακύρωσης – Cancel Culture – με τον Άρη Δημοκίδη να παρουσιάζει τον ορισμό, τις διαστάσεις και τις επιπτώσεις του. Ακολουθεί σχολιασμός από τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Φώτη Σεργουλόπουλο, που φέρνουν τη δική τους οπτική μέσα από προσωπικές εμπειρίες και παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Influencer Marketing, Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης
Η συζήτηση αναλύει τη στρατηγική επιλογής brand ambassadors, τον ρόλο της κοινωνικής ευθύνης, την αποδοτικότητα του influencer marketing και τη διαχείριση κρίσεων. Εξετάζεται η επίδραση των social media στις εταιρικές συνεργασίες, η σημασία της εμπιστοσύνης brand-ambassador και οι προκλήσεις από αμφιλεγόμενες συνεργασίες στην επιχειρηματική στρατηγική.
- Μουσική και Ψηφιακές Τάσεις
Η ενότητα εξετάζει τη σύγχρονη ελληνική μουσική βιομηχανία, τις πωλήσεις, τα έσοδα από streaming και τις τάσεις κατανάλωσης. Αναλύεται ο ρόλος του TikTok και άλλων ψηφιακών πλατφορμών στη διαμόρφωση της επιτυχίας καλλιτεχνών, ενώ εκπρόσωποι του κλάδου συζητούν τις προσαρμογές της αγοράς στη νέα εποχή.
Αναλυτικά, παρακάτω, το πρόγραμμα των ομιλιών του «Mad Forum 2025»:
10.00-10.10 Έναρξη - Χαιρετισμός
Νίκος Χαρδαλιάς (Περιφεριάρχης Αττικής)
-------------------------
10.15-11.45 «Mega Music Events: Πολιτισμός, ψυχαγωγία και οικονομική ανάπτυξη»
Βαγγέλης Μήτσης (CEO more.com)
Λεωνίδας Χριστόπουλος (Διευθύνων Σύμβουλος ΕΚΚΟΜΕΔ-Creative Greece)
Ανδρέας Πανάγος (CEO Candy Cane Events)
Γιάννης Μιράμπιτας (Γενικος Διευθυντής του Release Athens / Fuzz Productions)
Συντονιστής: Δημήτρης Κανελλόπουλος (Δημοσιογράφος e-tetRadio και Εφημερίδα των Συντακτών)
-------------------------
12.00-14.00 «Παραβατικότητα και Νέα Μέσα»
Γιάννης Πανούσης (Ομότιμος Καθηγητής Εγκληματολογίας στο ΕΚΠΑ)
Γιώργος Νικολαϊδης (Διεύθυνσης Ψυχικής Υγείας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού)
Θεώνη Κουφονικολάκου (Συνήγορος του Παιδιού)
Κώστας Κοσκινάς (Ομότιμος Καθηγητής Κοινωνιολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου)
Κωνσταντίνος Κυρανάκης (Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης)
Συντονιστής: Γιώργος Κουβαράς (Δημοσιογράφος, Παρουσιαστής, Αρθρογράφος και Παραγωγός Ραδιοφωνικών Εκπομπών)
-------------------------
14.20-15.10 «Η Gen Z και ο πολιτισμός της ακύρωσης»
Μαίρη Συνατσάκη (Επιχειρηματίας, Content Creator και Παρουσιάστρια)
Φώτης Σεργουλόπουλος (Παρουσιαστής, Επιχειρηματίας)
Συντονιστής: Άρης Δημοκίδης (Δημοσιογράφος, Συγγραφέας και Podcaster)
-------------------------
15.10-15.50 «Influencer Marketing, Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης»
Λίζα Τσαλίκη (Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφοριας, Πολιτική και Δημοφιλή Κουλτούρα, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ΕΚΠΑ)
Αγγελική Δούκα (Ιδρύτρια και CEO της Ginger Communications)
Στέλλα Ζαπάντη (Group Director - Brand PR & Influence, MSL / Publicis Groupe)
Δέσποινα Καρμίρη (Senior Brand Manager Juices - Coca Cola HBC)
-------------------------
16.30-18.00 «Μουσική και Ψηφιακές Τάσεις»
Μαρίνα Σπανού & Δημήτρης Κανελλόπουλος (Video Interview)
Νίκος Στεφανάκης (Chief Operations Officer στην IFPI Greece και τον Grammo)
Νίκος Αντωνίου (Music Marketing & Partnerships Director)
Eleonora Bianchi (Digital Services & Consumption Director, Universal Music Italia)
Συντονιστής: Ανδρέας Αλυσανδράτος (Μουσικός Δημοσιογράφος, Διευθυντής Επικοινωνίας Village Cinemas)
Περισσότερες πληροφορίες: https://madforum.gr/