Marketing Basics | 05, 12, 19 & 26 Φεβρουαρίου 2021

Παρασκευή, 05 Φεβ 2021 από 12:00 - Παρασκευή, 26 Φεβ 2021 εώς 13:30

Εκδήλωση

Το INNOVATHENS powered by Samsung, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, διοργανώνει έναν κύκλο Live Streaming σεμιναρίων με θέμα το “Marketing Basics”

Το Marketing, άμεσα ή έμμεσα, αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας. Το σωστό Marketing είναι πια απαραίτητο συστατικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Το πρόγραμμα έχει σκοπό την κατανόηση των βασικών λειτουργιών του Marketing και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων εκείνων που απαιτούνται από τα σύγχρονα στελέχη Marketing, με στόχο να ενισχύσει τις διοικητικές και ηγετικές δεξιότητες των συμμετεχόντων και να τους προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις από τα στελέχη τους.

Απευθύνεται

Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους.

Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.

Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Πρόγραμμα & ενότητες

Marketing Basics (5-12-19-26/02/2021).

Κάθε Παρασκευή του Φεβρουαρίου, στις 12:00-13:30.

Δείτε το πρόγραμμα ΕΔΩ

 

Marketing (5/2/21)

Η έννοια, ο ορισμός του marketing στις επιχειρήσεις.

Είδη marketing. Διαφορές marketing και πωλήσεων.

Το marketing mix. Από τα 4P/7P στα 4C

Είδη marketing, τμηματοποίηση αγοράς, κίνητρα καταναλωτών, παράγοντες επιρροής καταναλωτών

Το προϊόν, δημιουργία και ανάπτυξη νέων προϊόντων, έρευνα αγοράς και έρευνα marketing

Εικόνα προϊόντος, εμπορικό σήμα, κύκλος ζωής προϊόντος, τάσεις και μόδα

Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις, το διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, το μέλλον των πωλητών και των φυσικών σημείων πώλησης

Management (12/2/21)

Εισαγωγή – Λειτουργίες – Δεξιότητες Manager

Επίπεδα Management – Εξέλιξη Management

Ορισμός οργανισμού κ Επιχείρησης

Προγραμματισμός – Στρατηγική – Είδη στόχων – Είδη προγραμματισμών

Εταιρικοί στόχοι – Αναγκαιότητα , διαδικασίες & βασικές αρχές προγραμματισμού

Χαρακτηριστικά στόχων – M.B.O. – Ανάπτυξη κ διαδικασίες προγραμμάτων – Λήψη αποφάσεων – Τύποι αποφάσεων

Δημιουργικότητα – Καινοτομία

Δημιουργικό άτομο – Ανάπτυξη Δημιουργικότητας – Εντοπισμός προβλήματος – Εύρεση στοιχείων – Ανάλυση προβλήματος

Γέννηση Ιδεών – Αξιολόγηση , επιλογή – Υλοποίηση ιδέας – Creativity Game

Διεύθυνση & Ηγεσία – Motivation – Manager Vs Leader

Ορισμός ηγεσίας – Χαρακτηριστικά Manager – Χαρακτηριστικά Leader

Διαφήμιση & Διαφήμιση στο Internet (19/2/21)

Εισαγωγή – έννοιες – μέσα

Η διαφήμιση στη ζωή μας – διαφήμιση και προβολή προϊόντος

Η εξέλιξη της διαφήμισης- είδη διαφήμισης- τεχνικές διαφήμισης-εργαλεία

Αγοραστική συμπεριφορά – οι ψυχολογικές πλευρές της συμπεριφοράς καταναλωτή

Επιδράσεις περιβάλλοντος, οικογένειας, κοινωνικής τάξης – αγοραστική απόφαση

Στάσεις

Media planner – media planning – ο ρόλος κάθε μέσου χωριστά – μετρήσεις

Στρατηγικές προώθησης

Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων

Διαφήμιση και internet

Sms – το «σιωπηλό» marketing – εφαρμογές – τεχνικές

Ειδικά θέματα internet marketing – social media

Οι εμπλεκόμενοι στη διαφήμιση – στοιχεία λειτουργίας διαφ. Εταιρείας

Επιλογή διαφημιστικής εταιρείας

Η σύγχρονη διαφήμιση –δεοντολογία

Πωλήσεις (26/2/21)

Βασικές αρχές επιχειρηματικότητας – Κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

Εισαγωγή στην διαδικασία της συμβουλευτικής πώλησης

Διαχείριση αντιρρήσεων

Τύποι πελατών

Εισπράξεις απαιτήσεων

Στρατηγική SOS

Το πρόγραμμα είναι δωρεάν και μπορείτε να το παρακολουθήσετε μέσω Live streaming ΕΔΩ